Sick.

Berättade förut att jag haft ont i halsen. Som jag också skrev så har jag käkat väldigt mycket halstabletter i helgen, men det hjälpte inte så mycket. Igår morse kände jag mig jättedåligt, då jag även fått en förkylning. Efter första lektionen gick jag hem från skolan, jag mådde verkligen jättedåligt igår. Yrsel, huvudvärk, förkylning och halsont. Inte bra, det där. Idag har jag stannat hemma, mår lite bättre.

Imorgon ska jag på begravning. Det blir min första, har aldrig varit på begravning förut. Känns lite tråkigt. Lite tomt. Men det ska bli skönt när det är över. Då slipper man tänka så mycket på det. Något positivt är i alla fall att andra avsnittet av Hockeymatchen kommer imorgon. Det räddar min dag.

Nu ska jag fortsätta dricka varm O'boy och kolla på någon film eller något, hoppas ni mår bra!

/I told you earlier my throat hurts. It's not better now, and yesterday morning I felt really bad. After one lesson in school I had to go home, I felt really bad. I was dizzy, had a headache, had a cold and my throat hurted. Not good. So I've been staying home today, I feel a bit better. Tomorrow I'm going to a funeral. I've never been to a funeral before. Something positive though is that they're sending Hockeymatchen (The Hockey Game) tomorrow night on tv. That'll save my day. Now I'm drinking hot chocolate, and I'll watch a movie or something! Hope you're feeling good!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback