''Dried fruit''

Jag har velat smaka torkad frukt hur länge som helst, men aldrig riktigt orkat/vågat. Det är väl inte bara jag som tycker att det låter lite läskigt? Haha... Iallafall, en klasskompis köpte lite i måndags när vi hade rast, och hon var snäll och lät mig smaka. Det jag fick smaka då var torkad melon och det var otroligt gott! Så, idag bestämde jag mig för att köpa med mig eget hem, och även några andra smaker... Det som fick följa med mig hem var melon, annanas och banan! Har ofta gått förbi torkade bananer i affärerna och undrat hur det smakat..

Jag tycker faktiskt att allt det jag smakat änsålänge har varit gott! Bananen var minst god, men det går att äta. Ni borde också testa lite torkad frukt! Jag köpte mitt på Pistachia.

/I've been wanting to try dried fruit for so long now, but I never really dared. I can't be the only one who thinks it sounds a bit creppy, right? Haha... Anyway, one of my classmates bought some on Monday and she let me taste. She gave me dried melon, which was sooo good! So, today I decided that I wanted to buy some of it for myself to take home, and try some different fruit... I bought melon, pineapple and bananas! Dried bananas has been crossing my way many times and I've always wondered how it tastes.. I actually think everything I've tried tastes good! The bananas are my least favorites, but good enough to be eaten. You should try dried fruit as well! I got mine from Pistachia.

 
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback