For the weekend.

Kunde inte komma på någon bra rubrik..
Guuuud vad jag är taggad inför helgen! Det är utgång som gäller på fredag, ska förmodligen träffas hemma hos en tjejkompis några timmar tidigare (just nu ligger hon hemma med lätt hjärnskakning, stackarn! Hoppas hon mår bättre imorgon, dock!) då hon ska klippa mig. Sedan fixar jag mig hos henne och förfestar lite! Sedan är vi ett ganska stort gäng som ska ut och dansa och ha kul. Ahh, kommer bli grymt! Sedan, på lördag, ska jag följa med en annan vän på en hemmafest i Landskrona. Känner typ ingen där förutom henne då, men det blir säkert jättekul det med!

Förutom festandet då? Jo, då är det plugg som står på schemat. Som jag förövrigt gjort hela veckan. Kan väl inte påstå att jag har så jättemycket i skolan just nu, men det jag har är lite tyngre grejer. Har prov på måndag i samhällsekonomi, ska även klämma in ett matteprov i geometri, gärna innan nästa veckas slut. Redovisning på naturkunskapen, osv. Inte så roliga grejer, men det måste göras! Och nu är det inte sååå långt kvar till studenten, vilket är spännande, men tusen gånger sorligare!

Eftersom jag inte gillar inlägg utan bilder så får ni en sneak peak på min balklänning! Har inte bestämt mig för om jag ska visa hela ännu eller om ni ska få vänta. Vad vill ni? Vill ni se min balklänning nu?


/Couldn't come up with a better title.. My Goooosh I'm so excited for this weekend! Me and some friends are going out on Friday, we're probably gonna meet at one of the girls' house a couple hours earlier (she's home with a light concussion, poor thing! Hope she'll feel better tomorrow!) because she's gonna give me a hair cut. Then I'll get ready at her place, and we'll be partying a bit before we're going out! We're gonna be a couple girls, going out to dance and have fun. Ahh, will be amazing! Then, on Saturday, I'm joining one of my other friends to a house party in Landskrona. I don't know anyone there but her, but I guess it'll be super fun anyway! Okay, so except all the partying? I have a lot of school work to do. Which I've had all week. Can't really say that I have a lot in school now though, but the things I have to do are pretty heavy. Got a test about economics on Monday, and I need to do a test in geometry as well, during next week. And presentation in science. Not the funniest stuff, but it has to be done! And it's not sooo long until we graduate, which is exciting, but a thousand times more sad! Anyhow, just because I don't like entries without pictures, I'm gonna give you a sneak peak of my prom dress! Haven't decided if I wanna let you see the entire dress yet, or if I wanna keep you waiting. What do you want? Do you wanna see it now?

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback