More shopping.

Eftersom jag kände på mig att min låtsasmamma och låtsassyster ville sticka till Väla idag så tog jag med mig mina presentkort till pappa igår. Hade jag rätt eller hade jag rätt? Idag var det inte lika mycket folk ute, så det kändes mycket bättre att shoppa idag. Däremot var det nästan omöjligt att hitta något på rean i H&M i min storlek... Men jag tog med mig två saker hem från New Yorker! En ''Chanel-wannabe'' (såååå snygg!) och en stor, vit och mjuk stickad tröja med två gyldgylfar längst ner.

Väskan gick på 99kr och tröjan på 199kr! 

/Since I had a feeling in my tummy that my steph mom and steph sister wanted to go to Väla for some shopping today, I brought my giftcards to dad's yesterday. Was I right or was I right? Anyway, there weren't as many people shopping today, which made it more fun to shop. It was almost completely impossible to find something at H&M's sale in my size... But I brought two things home from New Yorker! One ''Chanel-wannabe'' bag (sooo gorgerous!) and a big, white soft knitted cardigan with some gold details at the bottom.

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback