New family member.

När jag kom hem till pappa i torsdags snackades det en hel del om att vi kanske skulle skaffa hund. Jag trodde först det var ett skämt, då vi redan har katt (och pga andra anledningar men det kan jag inte ta upp här). Idag skulle pappa och Jessica iväg för att titta på en valp, och det slutade med att dom köpte den! 

Så, här har ni en bild på lille Albin! Han är en Bichon Havanais och är endast 4 månader gammal! Hade jag fått välja ras hade det blivit en större hund, men det får jag ha någon gång i framtiden istället! Bättre bilder kommer på Albin senare när tillfälle ges.


/When I got to dads place last Thursday they were talking about getting a dog. I thought it was a joke at first, since we already have a cat (and because of other reasons but I can't talk about that here). Today, when my dad and Jessica left to look at a puppy, they decided to take it home! So, here's a picture of Albin! He's a Bichon Havanais and it only 4 months old! If they'd let me choose the breed I'd choose a bigger dog, but that'll have to wait for the future instead! I'll give you better pictures of Albin when I can. 
 

Comments
MATILDA

åh vad söt! =)

Svar: Ja, visst är han! Han päls är så otroligt len och fluffig och man får aldrig nog av honom! Så otroligt mycket energi i en sådan liten varelse!
josefinborgman.blogg.se

2013-12-12 @ 22:20:03
URL: http://matildays.forme.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback