Tattoo inspiration

Jag vill så gärna ha en fin och liten tatuering. Helst av allt vill jag ha en fjäder, precis ovanför foten (lite ovanför knölen typ). Inte riktigt som den på första bilden till vänster, men nästa. Ska vara samma typ av fjäder osv. Men jag vill bara ha en fjäder. Vi får se om jag vågar göra det någon gång! Ska ju kännas rätt och jag ska ju verkligen kunna vara beredd på smärtan som kan komma när man tatuerar sig...

Jag skulle även vilja ha ett ansiktsporträtt av ett lejon. En tiger hade också varit väldigt coolt att ha någonstans, men som tatuering har jag nog hellre ett lejon. Fingrarna känns ju som ett utmärkt ställe att placera den på, men jag tror mina fingrar är både för smala och för små, haha... Men som sagt, vi får ju se vad som händer med det i framtiden! Egentligen tycker jag tatueringar är en ganska skrämmande sak.. Iallafall om jag tänker på vad jag själv skulle vilja ha...
 
Alla bilder kommer från Pinterest- ni hittar min profil HÄR!

/I would love to get a nice, small tattoo. Most of all I'd like a feather, right above my foot (above the little bump/on my ankle). Not exactly like the first picture on the left, but almost. I want the same kind of feather etc. But I only want one. We'll see if I find the courage to do that! It has to feel right and I should really be prepared for the pain that might come when doing it... I'd also love a face portrait of a lion. A tiger would've been really cool as well somewhere, but as a tattoo I think I'd rather have a lion. The fingers feels like a fantastic place to have one, but I think my fingers are both too thin and too small, haha... But as I said, we'll see what happens with that in the future! Honestly, I think tattoos are kinda scary... At least when I think about which ones I wanna have...
All the pictures comes from Pinterest- you find my profile HERE!

 

Comments
Evelina Sjöstrand

Lejonet på fingret var assnygg! Jag vill också ha något på fingrarna, men hör från många håll att det inte är "accepterat i samhället" och att det blir sjukt svårt att få jobb. Dock blir det samtidigt vanligare och vanligare, så... Varför inte?

Svar: Jag tycker bara det är en dålig ursäkt.. Jag menar, ska man inte få ha tatueringar var man vill bara för att vissa människor inte tycker det är okej? Dessutom kan man ju alltid täcka mindre tatueringar med smink, det blir ju ganska lätt gjort om det dessutom är på fingrarna! (:
josefinborgman.blogg.se

2013-12-22 @ 22:50:38

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback