The look I did for you.

I fredags var jag på begravning. Min farfar gick bort för någon vecka sedan i cancer. Det är inte något känt jag har velat dela med mig av här, offentligt. Men nu vet ni. Det känns ändå skönt att ha varit på hans begravning, ett sista farväl. Efter begravningen såg jag The Hobbit: The Desolation Of Smaug med familjen för att slippa sitta hemma och vara ledsen. Sjukt bra film, kan skriva mer om den i ett annat inlägg!

Såhär såg jag iallafall ut i smink- och hårväg. Ville testa något nytt med håret, ville vara lite extra fin. Tyckte väl inte att det blev perfekt, men det var första gången jag gjorde den uppsättningen. Sminket blev jag också nöjd med. Är personligen inget stort fan av mascaror, så ni kan nog föreställa er hur skönt det är för mig som har naturligt mörka ögonfransar! Fick tyvärr ingen jättebra bild på själva outfiten, dock...

/Last Friday I was at a funeral. My grandfather died a few weeks ago in cancer. I didn't wrote about it on my blog, because I didn't feel like. But now you know. It feels good that his funeral is over, it was a last goodbye. After the funeral me and my family saw The Hobbit: The Desolation Of Smaug so that we didn't have to sit at home that night and be sad. Such a great movie, I can write more about it in another entry! Anyway, this is how I looked. I wanted to try something new with my hair, I wanted to be extra pretty. I don't think I did it perfect, but it was the first time I did my hair like that. I was really happy with the makeup as well. Personally, I'm not a big fan of mascara, so I guess you can imagine how awesome it is for me with my naturally dark lashes! I didn't get a good picture of the outfit, though...

 
 

Comments
Natalie

Åååh, så vackert! Älskar håret! :D

Svar: Tack så mycket vackra Natalie! <3
josefinborgman.blogg.se

2013-12-16 @ 22:07:20
URL: http://skipabeaat.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback