H.E.A.T @ Helsingborgsfestivalen 26/7-2013!

Den bästa dagen denna sommaren! Det var helt sjukt bra, och killarna är så himla underbara! Fick träffa dom efteråt, dock inte trummisen... 

Bilderna från spelningen kommer nu! Det är både jag och Natalie som fotat, men mest Natalie! Jag har stått för redigeringen och jag är supernöjd med bilderna! Det blev en del, jag vet, men det är väl bara kul? Längst ner i inlägget hittar ni en bild på mig och Erik, och en bild på mig, Natalie och Jimmy!

/The best day this summer! They were incredibly good, and the guys are so wonderful! Got to meet them afterwards, except the drummer... Here's the pictures from the gig! Both Natalie and I took pictures (with my camera), but mostly Natalie! I've been doing all the editing though and I'm super happy with the pictures! There are a few, but that's just fun, right? At the bottom of this post you will find one picture with me and Erik, and one picture with me, Natalie and Jimmy!

 
 

Comments
My

Men. Erik. Hej. Här. Kom hit. För fan.

Så galet snygga bildeeeeeeeer Josefin!!!!

Svar: Hahaha, så fruktansvärt snygg! Koooomsi! Tack så mycket, vad glad jag blir! :D
josefinborgman.blogg.se

2013-08-01 @ 00:57:13
URL: http://obviousimaginations.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback