New clothes.

Halloj! I fredags, efter att jag hade fikat med några vänner, stack jag, Natalie och Evlina till stan och kollade i lite affärer. Där köpte jag mig en kjol och ett linne! Hade i alla fall en blus från H&M fortfarande i mina tankar, så idag när jag och mamma stack iväg för att shoppa lite köpte jag det på Väla istället! Sjukt nöjd! Och nu tänkte jag visa er grejerna! 

Blus med spets, H&M, 129:-
Svart kjol, H&M, 99:-
Linne, Lindex, 149:-

Hoppas ni haft en trevlig helg! Nu taggar jag inför sommarlovet som för min del börjar på tisdag!

/Hello! On Friday, after I met some friends at a café, me, Natalie and Evlina went to some stores in the city and looked at clothes. I bought a skirt and a top! Anyway, when I left I couldn't get another top from H&M off my mind, so today when mom and I were shopping I bought it at Väla! So happy! And now I thought I'd show you the stuff! Top with lace, H&M, 129:-
Black skirt, H&M, 99:-

Top, Lindex, 149:-

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback