This week!

Vilken rolig vecka jag haft! I måndags träffade jag lite tjejkompisar, några jag saknat väldigt mycket! Vi tänkte ha picknick i Helsingborg, men det regnade i Helsingborg medans det var strålande solsken i lilla Asmundtorp, så vi åkte hem till mig och satt utomhus istället. Lyckades till och med få lite färg, hihi! 
I tisdags kom Evlina till mig (behövligt, med tanke på vilken jobbig dag det hade varit om jag hade varit ensam) och sov hos mig till idag faktiskt! Vi har haft det supermysigt, kollat på massa filmer (The Devil Inside, Confessions Of A Shopaholic, The Ninth Gate och What To Expect When You're Expecting) och ätit massa gott! 

Nu i helgen ska jag inte göra något speciellt. Bara ta det lugnt, umgås med mamma som åker till Oskarshamn ganska ofta nu och jobbar skift. Blir nog att se en massa filmer. Hoppas ni får det fint!

Här bjuder jag på några bilder jag tog på månen i söndags när månen skulle blivit megastor! Jag tyckte dock inte att månen blev större! I alla fall, den första bilden tog jag runt halv tolv och de två sista tog jag mellan två och halv tre på natten!

What a fun week I've had! Monday I met some girlfriends I've missed a lot! We were supposed to go on a picnick in Helsingborg, but it was raining there. So we went to Asmundtorp instead (where I live with my mom) because the sun was shining there. I even got a little tan, hihi! Tuesday Evlina came to me (which was very much needed since it would've been a hard day for me to be alone) and slept at my place until today actually! It was very cozy, we watched a lot of movies (The Devil Inside, Confessions Of A Shopaholic, The Ninth Gate and What To Expect When You're Expecting) and been eating lots of snacks! This weekend I won't do anything special. Just chill, spend time with mom since she's going to Oskarshamn pretty often now for her job. I guess I'll watch a few movies. Hope you'll have a good time!
Here I'm giving you some pics of the moon that I took last Monday, when the moon were supposed to be really big! I don't really think it got any bigger than usual.. Anyway, the first picture I took around 23.30 and the other two pictures I took somewhere between 02.00 and 02.30.

 
 

Comments
Amanda

Fina bilder! :)

Och vad fin blogg du har!
Hoppas även att du gillar min :)

2013-07-02 @ 00:59:52
URL: http://AmandaHalldan.blogspot.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback