Wild, wild horses.

Idag har jag, för fösta gången någonsin, fotat hästar! Blev frågad igår om jag ville fota på en hopptävling idag, och visst ville jag det! Alltid kul att testa något nytt, särskilt inom fotografering. Jag tycker mina bilder blev ok, tycker dock att bilderna blev helt korniga efter att ha ändrat bildstorleken. Det brukar inte bli så, så jag tror det har lite med mitt objektiv att göra. Använde mitt långzoom, så jag får kolla på bättre objektiv till sådana tillfällen. Förutom att bilderna blev korniga är jag ganska nöjd med bilderna, det var ju trots allt första gången!

/Today, for the first time ever, I've been taking pictures of horses! I got asked yesterday if I wanted to shoot at a jumping competition, and of course! It's always fun to try something new, especially when it comes to photography. I think my photos are ok, but I think most pictures got a bit grainy or something after I changed the size. It doesn't usually end up like that, so I think it has to do with my lens/objective to do.. I think I have to look at new ones. Except for that I'm pretty happy with my pictures, after all it was my first time!

 
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback