It's Halloween..

Vilken mysig Halloween jag hade igår! Min utklädnad (smink..) blev inte superbra, men lite läskig blev den ändå! Natalies och Eves sminkningar blev också läskiga, så det var kul! Vi åkte in till stan för att se vad som hittades på under spökafton... Vi gick runt och skrämde folk osv. Sedan hade vi bara en myskväll hos Natalie. Inget mer behövs på Halloween! 

Nu ska jag förbereda mig inför skolstarten igen. Har ju haft lov nu i en vecka... Lite prov och andra uppgifter är på gång, och jag vill lägga precis all fokus på skolan nu. Det är bara att kämpa sig igenom det tuffa. Ska också försöka plocka upp kameran mycket mer och få fina bilder till bloggen. Är förresten sugen på en ny kamera... Fast det vet mina föräldrar så förhoppningsvis kan det bli en studentpresent!

/What a nice Halloween I had yesterday! My outfit (makeup..) wasn't the best, but still, it was a bit scary! Natalie's and Eve's makeup were also pretty scary, so that was fun! We went to town to see what people did at ''ghost night''... We wandered around and scared people etc. Then we went to Natalie and had a cozy night there. Don't need much more for Halloween! Now I'm gonna prepare for school again. I had a week off... I've got some tests and other assignments coming up, and I wanna lay all my focus on school now. The only thing to do is fight through this. I will also try to pick up my camera a lot more so I can get some nice pictures for my blog. I want a new camera... But my parents already know that so hopefully I'll get one when I graduate or something!

Här har ni min Halloween-sminkning! /Here's my Halloween makeup!
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback