Just a normal day

Är jag inte duktig som plockade upp kameran idag? Haha! Som att det är något svårt... Var däremot längesedan jag gjorde det, hela grejen med att sätta upp stativet osv... Men jag kände att det kunde vara kul att ha några nya bilder på sig själv, så det fick bli så! Tänkte först att det kunde bli någon typ av outfit-bilder, men jag tycker helt ärligt inte att min outfit idag är något speciellt. Så, jag lägger dessa under kategorin porträtt!

I övrigt är veckan igång på riktigt nu känner jag... Kommit igång med plugget, ska plugga stenhårt imorgon och på torsdag. Och lite på fredag. Läste idag att manuset till vår musikal är färdigt nu, så förhoppningsvis får jag det imorgon! Så spännande! Det ser jag mest fram emot, förutom att det är utgång för min del på fredag och filminspelning på söndag...

/Wasn't it good of me to pick up the camera today? Haha! Like it's a hard thing to do... But it was a while ago I last did it, the whole thing with setting up the tripod etc... But I thought it'd be fun with some new pictures on myself, so I did it! First I thought I'd take some kinds of outfit pictures, but I honestly don't think my outfit today is so special. So, I'm putting these as portraits! Otherwise this week has fully started now... Doing lots of school work again, I'm gonna study hard tomorrow and on Thursday. And for a while on Friday. I read today that the script to our musical is finished, so hopefully I'll get it tomorrow! So exciting! That's what I'm looking forward to the most, except the upcoming girls night out this weekend and filming on sunday...

 

Comments
Natalie

Du är så söt!

Svar: Tack vännen! Du är också otroligt söt! <3
josefinborgman.blogg.se

2013-11-05 @ 22:04:34
URL: http://skipabeaat.blogg.se
Ellen

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket! Måste också säga att dina bilder är helt fantastiska, riktigt fin blogg!
josefinborgman.blogg.se

2013-11-08 @ 19:34:28
URL: http://ellennilsson.blo.gg

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback