Wanties.

Här sitter jag, i mitt rum, en lördagkväll. Ska strax tända mina små ljus som doftar så underbart gott. Älskar doftljus! Var på Ikea igår med mamma och min bror där vi handlade ännu fler, ska se om jag inte kan få in några av dom på mitt rum ikväll också. Hade ju varit supermysigt! 

Jag har inget kul att skriva här egentligen. Kanske imorgon, om jag lyckas fynda något fint på Center Syd! Tänkte åka dit en sväng, har ju ett gammalt presentkort på New Yorker... I övrigt har jag ett väldigt stort shoppingsug just nu, men jag tänker hålla i pengarna lite. Ska ut nästa helg för att fira Natalies födelsedag, därav måste jag också köpa en födelsedagspresent åt henne. Tänkte även köpa ett underbart halsband från Romwe. Sen vill jag ha en massa nya kläder. Men det är ju också jul snart, och mamma vill dra iväg till Ullared, så det ska nog lösa sig! Det jag känner för att klicka hem just nu är detta på bilden nedan. Klockan ska jag se till att köpa, den är inte så farligt dyr. Väskan hade varit fantastisk att ha, men den var lite dyrare... Kanske senare! 

/Here I am, in my room, a Saturday night. I'll light up a few candles that smells amazing. I love scented candles! Me, my mom and my brother was at Ikea yesterday and got a few of them, so I'll see if I can get some of them in my room tonight. That would be super cozy! I don't really have anything fun to write here. Maybe tomorrow, if I find something that comes home with me tomorrow from Center Syd! I thought I'd go there since I have an old giftcard at New Yorker... In general I just want to buy so many things right now, but I'm gonna save my money a bit. I'm going out next weekend to celebrate Natalie's birthday, so I also have to buy her a gift. I'm gonna give myself a beautiful necklace from Romwe. Then I want new clothes. But Christmas is around the corner, and mom also wants to go to Ullared, so I think it'll be fine! What I feel like purchasing right now are the things on the picture below. I'll see if I can buy the clock later, it's not so expensive. I completely love the bag, but it's a bit more expensive... Maybe later, in the beginning of next year or so!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback