Inspiring pictures.

Varför inte inleda den nya veckan med att ligga hemma i sängen istället för att gå i skolan? Kanske låter lockande för många, men det är inte så roligt när anledningen är magsmärtor. Har haft det konstant hela helgen. Inte så kul.. Men det har blivit lite bättre nu, så jag ska nog kunna gå till skolan imorgon. Skönt! Det brukar bara bli jobbigt att komma tillbaka till skolan när man varit sjuk och missat mycket. 

Jag tänkte i alla fall att det kunde vara kul att berätta om hur det gick med filmandet igår! Trots magsmärtor kände jag inte för att skjuta upp det. Det var egentligen bestämt att vi skulle filma vid Järavallen, men eftersom det var grått ute och småregnade i princip hela tiden, så bestämde vi oss för att ta det i den lilla ''skogen'' som finns bakom mig hos pappa. Vilket var tur, för efter vi blivit färdiga började det spöregna.. I alla fall, jag blev nöjd med det vi fick, och det ska bli spännande att se hur det blir när jag redigerar ihop det! Oturligt nog hann jag inte få min stabilizer som jag beställt från Ebay... Tror ni inte jag fick den idag? Oh well... Använde mig av ett annat stativ så länge. Har fortfarande inte tagit reda på om man får lägga ut det på Youtube sen, men ska berätta så fort jag vet!

Resten av helgen pluggade jag mest, förutom när jag kollade på Natalie när hon uppträdde. Så sjukt duktig är hon och dom hon dansade med! Det är alltid kul att se deras shower!

Nu ska jag fortsätta med pluggandet! Bjuder på några inspirationsbilder från min Tumblr och Pinterest så länge (glömde ta bts-bilder igår!)
 
/Why not start the new week with staying in bed instead of going to school? May sound a lot better for many of you, but it's not so fun when the reason is abdominal pains. I've had it all weekend. Not so fun.. But it's a bit better now, so I hope I can go to school tomorrow. Nice! It's usually a bit hard to come back to school after being sick and missing out on stuff. Anyway, I thought I'd tell you how it went with the shooting yesterday! Even though I had abdominal pains I didn't want to cancel our plans. Our original plan was to shoot at Järavallen, but since the sky was gray the entire day and it was kind off raining the entire day, we decided to shoot outside my house. Which was a great idea, since it started raining a lot when we were finished. Anyway, I'm happy with the results and it'll be fun to see how it turns out when I'm editing. Unfortunately I didn't get my stabilizer in time that I got from Ebay.. Don't you think I got it today? Oh well.. Used my tripod instead. I still don't know if I'm allowed to put it on Youtube, but I'll check it up! Now I'm gonna study, and here I give you a few inspirational pictures from my Tumblr and my Pinterest.
 
 
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback