Beanie.

När jag vaknade idag kände jag mig lite ensam. Vad gjorde jag då åt det? Jo, jag skrev till Natalie och Evlina och frågade om dom ville ha en filmkväll hos mig idag! Tyvärr kunde inte Evlina idag, men bästa Natalie kunde. Så, nu sitter vi hos mig, och vi ska äta god mat innan vi myser med en film.

Förresten, idag har jag haft på mig min nya mössa. Köpte den tidigare i sommar, men eftersom den är ganska varm har jag inte kunnat använda den förrens nu. Den är perfekt när man har dåliga hårdagar ;)

/When I woke up today I felt a bit lonely (duh). What did I do about it? I wrote to Natalie and Evlina and asked them if they wanted to watch movies with me tonight! Unfortunately Evlina had other plans, but the amazing Natalie (haha) wanted to come! So, now we're at my place, and we're gonna eat some delicious dinner before we watch some good movies. By the way, today I've been wearing my new beanie. I bought it earlier this summer, but since it's pretty warm I haven't been able to use it before. It's perfect for bad hair days ;)
 
 
 

Comments
Michelle Bogar

Så himla snygg mössa!

Svar: Tack så mycket! (:
josefinborgman.blogg.se

2013-09-20 @ 07:23:08
URL: http://michellebogar.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback