Lonely weekend.

Detta inlägget kommer bli tråkigt. Kommer skriva lite om skolan och sånt, vad jag kommer ha för mig i helgen. Jag stannade hemma från skolan idag, då jag inte mår så bra, och som ni kanske förstår från rubriken så kommer jag vara ensam denna helgen. Min mamma har åkt iväg till Oskarshamn igen för att jobba, och min bror är hos pappa. Jag stannar här och ska plugga och mysa. Har en del plugg framför mig, och ju längre in i terminen vi kommer, desto värre kommer det antagligen att bli. Jag känner redan hur stressen kommer krypandes, så jag ska försöka ta tag i det redan nu. Jag blir väldigt lätt stressad, och när jag blir stressad mår jag dåligt. På många plan. 
 
Oh well, ska inte tjata på om det.Det löser sig, jag kommer klara mig. Får tänka på hur bra vår musikal kommer bli istället. Och hur mysigt jag ska ha det med mig själv nu i helgen, efter allt pluggande. Ska försöka se några filmer och läsa lite ur Hobbiten, som är den bok jag tar mig igenom just nu. Hoppas ni har det fint!
 
 
/This post will be boring. I'll write a bit about school and what I'll be doing this weekend. I stayed home from school today, since I'm not feeling so well, and as the title tells you, I'll be lonely this weekend. My mom just left for Oskarshamn to work, and my brother is at dad's place. I'll stay here to study and to have a cozy weekend. I've got some school work to do, and the farther we go into the semester the harder it will be. I can already feel the stress creepin' up on me, so I'll deal with it from the beginning. I get stressed very easily, and I don't feel good when I'm stressed. On many levels. Oh well, I'm not gonna talk more about it. It'll be alright, I'll be fine. I have to focus on how great our musical will be instead. And how cozy I'll have it this weekend with myself, after all the studying. I'll try to watch some movies and read The Hobbit, the book I'm currently reading. Hope you're doing good!


Comments
Natalie

Du kommer klara plugget bra ska du se! ^^
Det är snart över.
Och krya på dig gumman! :)

Svar: Tack så mycket hjärtat!
josefinborgman.blogg.se

2013-09-12 @ 20:26:20
URL: http://skipabeaat.blogg.se
Yohanna Svensson

ååååh vilka mysig tofflor!

Svar: Ja, verkligen! :D De finns på Skopunkten för 149:-
josefinborgman.blogg.se

2013-09-18 @ 09:58:35
URL: http://yoyossecret.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback