Mean Girls

Åh, så längesen det var jag såg Mean Girls! Det är ju en helt underbar film och hade jag kunnat hade jag sett den en gång om dagen i resten av mitt liv, haha. Det är ju ganska kul att man kan nästan hela filmen utantill! Jag vet inte hur många gånger jag har sett den, och det är ju inte så konstigt. Ingen ska kunna säga hur många gånger dom har sett den, haha! Lindsay Lohan är inte bara en av mina favoritskådisar, utan hon var även den första favoritskådisen jag hade i livet. Hon är så fruktansvärt vacker och talangfull, hade jag fått chansen att träffa henne hade jag inte tvekat. Det hade varit en dröm.

Nu ska jag fortsätta titta på bra grejer här i min ensamhet. Försöker fixa hem andra säsongen av Awkward (som jag tyvärr inte såg förut när jag följde serien) och under tiden den blir färdig ska jag se på The Big Bang Theory. Hoppas ni har det mysigt! ♥


/Oh, it was so long ago I saw Mean Girls! It's an amazing movie and if I could I would see it every day for the rest of my life, haha. It's pretty funny that I know almost the entire movie, all the lines, by heart! I don't know how many times I've seen it but that's not weird. No one should be able to tell how many times they've seen it, haha! Lindsay Lohan is not only one of my favorite actors, she was also the very first favorit actor I had in my life. She's incredibly beautiful and talented and if I would ever get the chance to meet her I would not hesitate. It would be a dream. Now I'm gonna keep watching good stuff here by myself. I'm trying to get the second season of Awkward (that I unfortunately didn't see before when I followed the series) and while I get it I'll watch The Big Bang Theory. Hope you're having a good evening! ♥
 
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback