New in.

I söndags tog jag, min bror och mamma en liten shoppingtur på Nova i Lund. Blev inget annat än ett par skor, men det är jag väldigt glad för! Har letat efter ett par nya boots ett tag nu, de andra jag hade har jag haft i typ fyra år. Och jag älskar dom lika mycket som när jag köpte dom, om inte mer! 
Igår när jag skulle hämta ut nya linser handlade jag även en ny mascaras, då det behövdes. Det fick bli Big Eyes denna gången, har hört så många bra saker om den!

Imorgon kommer ni få se några bilder från hästfotograferingen i lördags. Mitt internet ville inte funka igår så jag kunde inte lägga upp dom då!

/On Sunday I did a little shopping with my brother and mother at Nova in Lund. I only got a pair of shoes though, but I'm so happy for that! I've been looking for new boots for a while now, the other pair I have has been used for about four years. And I love them just as much as when I first got them, if not more! Yesterday when I picked up my contacts I also bought a new mascara, which was needed. I chosed Big Eyes this time, because I've heard so many good things about it! Tomorrow I'll show you some pictures of the horses I took on Saturday. My internet refused to work yesterday so I couldn't post them earlier.
 
 

Comments
Natalie

DU MÅÅÅÅSTE BERÄTTA HUR MASCARAN FUNKAR!!

Svar: Jadå, jag tänkte göra ett inlägg där jag visar hur det ser ut också. (:
josefinborgman.blogg.se

2013-09-24 @ 19:57:22
URL: http://skipabeaat.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback