Things you might not know.

Efter att ha hittat en tråd i ett forum där man fick skriva ''vanor'' eller konstiga grejer som man själv gör, så tänkte jag att det kunde vara kul att dela med sig av det här! Lite som en ''lär känna mig bättre'' eller ''nu delar jag med mig av onödiga grejer som jag gör i mitt liv''. Typ. Haha!
 
-Jag har svårt för att gå in i ett klassrum om jag är försenad. Har jag någon med mig, en vän som kanske också är försenad, går det däremot bättre. Jag hatar att komma för sent.
-Jag låser alltid dörren när jag är på toaletten, även om jag är ensam hemma.
-Ser jag något plagg eller något jag gillar i en affär brukar jag ta på det.
-När jag lyssnar på musik i hörlurar utomhus måste jag ha ett visst fokus i låten, tappar jag det fokuset känner jag mig tvungen att spola tillbaka till början och lyssna om.
-När jag är ensam hemma brukar jag ofta prata med mig själv, och oftast på engelska. Kanske gör jag det för att jag känner mig ensam eller något, men det är ju faktiskt ett bra sätt att träna upp språket också!
 
Har ni några vanor eller ''konstiga'' grejer som ni brukar göra?

/I thought it'd be fun to share some things about me. Let's call it ''get to know me better'' or ''sharing unnecessary stuff I do in my life''. Haha!
-I find it hard to walk into a classroom if I'm late. If I have someone with me, it's a bit easier. I hate being late.
-I always lock the door when I'm in the bathroom, even if I'm home alone.
-If I see some clothing or something else I like in a store, I usually touch it.
-When I listen to music in headphones when I'm out, I have to focus on the song. If I loose that focus, I restart the song.
-When I'm home alone I usually talk to myself, often in English. I may do this because I'm feeling lonely or something, but it's actually a good way to train your language!
 
 

Comments
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Jag hatade också att komma försent in i klassrummet, så när jag insåg att jag skulle komma försent så sjukanmälde jag mig... heh.

När jag ändå kikar in här vill också berätta att jag har en tävling som avslutas ikväll där du kan vinna ett presentkort på den populära modehemsidan Gömda Juveler Fashion! Enkla regler, så du förlorar ingenting på det! Men skynda dig, tävlingen avslutas kl 23:59 ikväll, onsdag. Hoppas du deltar! :)

Länk till tävlingen: http://babustylee.webblogg.se/2013/september/tavla-vinn-ett-presentkort-varde-200kr.html#comment

2013-09-18 @ 16:14:42
URL: http://babustylee.webblogg.se
Natalie

Du glömde skriva att du brukar vifta på kläderna också ;)

2013-09-18 @ 23:06:53
URL: http://skipabeaat.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback