44 days left!

Alltså... Jag kan knappt fatta att jag ska få se mitt absoluta favoritband live! Aerosmith, mitt älskade Aerosmith! Kommer vara så overkligt... Jag kommer böla som en gris, jag kommer vara lyckligast i världen! De är så mäktiga, de har varit i branschen i över 40 år och de har gått igenom all sorts skit... Ändå står de kvar tillsammans idag och turnerar och gör musik!

Jag minns när jag fick reda på att de skulle till Sverige. Ja, jag började gråta då också, haha... Ringde till mamma som var på jobbet. Hon lovade såklart direkt att hon skulle bjuda mig på det, hon vet hur mycket detta betyder för mig. Golden Circle-biljetter blev det och jag har redan bestämt mig för att jag ska köa hela dagen. Vill verkligen stå längst fram och uppleva detta. Tänk om detta blir min enda chans! 

Varje gång jag lyssnar på deras låtar, framförallt från live-framträdanden, eller ser deras live-dvder får jag en helt unik känsla i hela kroppen. Jag inser att jag kommer få uppleva något så fantastiskt! Ååååh, vad jag kommer vara lycklig och böla som... Jag vet inte vad, haha!

Jag har tänkt dokumentera hela upplevelsen. Det var dels därför jag skaffade mig en digitalkamera, en enklare kamera att bära med sig. Jag kommer filma lite under resan upp till Stockholm, lite av konsert-dagen och hur det varit osv... Som en vlogg! Kommer bli så kul, ser verkligen fram emot det! 

Nu firar vi med några gifs!

/Oh my... I can't believe that I'll actually see my absolute favorite band live! Aerosmith, my beloved Aerosmith! It'll be so unreal... I'll cry like a baby, I'll be the happiest person alive! They're so powerful, they've been in the business for over 40 years and they've been through all kind of shit... And yet they're still touring and making music together! I remember the day I found out they're coming to Sweden. Yes, I crued a lot, haha... I called my mom at work. She promised, of course, that she'd go with me, she knows how much this means to me. Golden Circle tickets it is and I've already decided I'll wait outside the entire day. I really want to be in the front row and experience this. What if this is my only chance! Every time I listen to their songs, especially from their live performances, or watch their live dvds I get a unique feeling in my entire body. I realize that I'll experience something so amazing! Aaaaah, I'll by so happy and cry like a... I don't know what, haha! I've decided to document my entire experience. That's one of the reasons I got myself a digital camera, it's easier to carry around. I'll film on my way to Stockholm, I'll film during the concert day and how it was and so on... Like a vlog! It'll be so fun, I'm really looking forward to it! Now let's celebrate with some gifs!

 
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback