Dance!

Hallåj!
Går ju sjukt segt här på min blogg. Oh well, vi får ta det som det är. Tänkte iallafall bjuda lite på några bilder från min bästa väns uppvisning från hennes dans! Natalie är sjukt duktig på dans tycker jag, hon lyckas alltid beröra mig när hon dansar. Ni hittar hennes blogg HÄR!

/Hello! I'm so slow wih my blog. Oh well, we have to take it like it is. Thought I'd show you some pictures from my best friends performance with her dancing! Natalie is an amazing dancer in my opinion, she always touch my heart when she's dancing. You can find her blog HERE!

 
 
 

Comments
Johan

Hej! Om du har lust kan du kolla in min musikblogg. Skriver om: 60- och 70-tals soul, ska, rocksteady, tidig reggae och blues.

2014-04-15 @ 16:24:30
URL: http://nattstad.se/soulful

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback