Yesterday's concert!

Igår fick jag äntligen se H.E.A.T, som jag längtat! Albumet kom ut för någon vecka sedan och jag totalt älskar det! 

Jag och Natalie åkte ner till KB i Malmö vid fyratiden, vi (åtminstonde jag) tycker om att vara utanför spelstället några timmar innan insläpp när vi ska på konsert. Insläppet började vid 19 och det var ganska chill med folk då, så man behövde inte stressa. Vi gick fram till scenen direkt och ställde oss längst fram i mitten. The Gloria Story var förband, ett hyfsat bra band som även var förband förra året H.E.A.T spelade där! 
När H.E.A.T drog igång blev det ett jävla drag... Underbart! Det hela var som vanligt (dvs sjukt bra!) men slutade lite annorlunda... En massa folk började hoppa upp på scenen, sååå jag och Natalie bestämde oss för att också gå upp... Tog fram kameran ganska snabbt och försökte filma lite av det, det är ju en ganska sjuk grej för mig och jag ville ha det på film. När Erik såg att jag hade kameran uppe kom han fram och ställde sig bredvid mig och då filmade jag oss med publiken, hohoho. Sedan stoppades filmen, minns inte riktigt hur, haha... 

Galet bra konsert, alltså! Annorlunda upplevelse... Är så himla lycklig över det, haha! Bilder kommer senare när jag fixat dom lite, sålänge får ni nöja er med bilden på mig och Erik! (Förresten, ''kul å se dig igen!'' sa han efter att bilden tagits och lutade sitt huvud mot mitt, hohoh...)

/Yesterday I finally got to see H.E.A.T! I love their new album that came out a few weeks ago! Me and Natalie went down to KB in Malmö around 4pm, we (well, at least I do) like to be outside the venue a few hours before they let people in when we're going to concerts. They opened the doors at 7pm and it was pretty chill, not so many people so you didn't have to stress about it. We went to the stage so we could be in the front row in the middle. The Gloria Story opened for them, a pretty good band who also opened for then last year! When H.E.A.T hit the stage it was soooo good... Wonderful! It was like it used to be (I mean, totally awesome!) but ended quite differently... Some people decided to get on the stage with them, sooooo me and Natalie decided to get on the stage as well... I was quick with my camera and I tried to film some of it, I mean it's a pretty sick thing and I wanted to film it. When Erik saw my camera he walked over to me so I could film us with the crowd, hohoho. Then, somehow, my camera stopped filming, haha... Crazy good concert, in other words! Different experience... I'm sooo happy about it, haha! You'll get some pictures when I've edited them a bit, and for now I'll just give you the pic of me and Erik! (By the way, ''fun to see you again!'' he told me after the picture was taken as he leaned his head against mine, hohoh...)
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback