Denmark.

Igår var jag i Danmark, heeela dagen! Det var faktiskt riktigt mysigt, trots att jag inte fått många timars sömn den natten... Jag åkte dit med min familj och ett par vänner till oss, vi gick på Ströget, kollade lite i butiker (blev sugen på mer Chanel och blev nykär inne i Disney-butiken. Till min nästa födelsedag ska jag unna mig ett gosedjur därifrån har jag bestämt mig för!) och åt mat. Gott! Sedan åkte vi vidare till Bakken. Det var faktiskt riktigt roligt, har inte varit där på länge! Jag åkte dock inte så mycket, cyklade på svanarna ovanför Flumride med min lillebror och sedan gick jag i Lustiga Huset. Roliga grejer! När jag var mindre var jag helt galen i berg-och-dal-banor, särskilt den i trä på Bakken!

Jag fick iallafall med mig ett gosedjur hem, en liten Minion! 

Och juste, när vi var påväg hem gick vi på en väldigt mörk grusväg. Vi kom fram till en soptunna och märkte att ett ganska stort djur stod där och åt... Jag tände lampan på mobilen och fick se någon typ av rådjur! Helt galet var det, stod typ 6 meter ifrån den när jag först såg att det var ett rådjur! 
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback