30 days list!

Hej på er!
Just nu står det ju mest still i bloggen... Tycker mig ha sett ett litet mönster av inlägg där jag bara visar vad jag köpt/fått den senaste tiden... Visst, det är kul att dela med sig av det (visar ju upp det pga glädje och tacksamhet!) men i längden blir det ju tråkigt med sådana inlägg... Därför tänkte jag börja med 30-dagarslista som snodde från underbara Natalie! Som ni kanske förstår gör hon samma lista på hennes blogg, vill ni kika på den kan ni trycka HÄR! ♥

Så, nu tänkte jag sätta mig och skriva några dagar i förväg (har ju ganska mycket med plugget så jag har inte så mycket tid att lägga ner på bloggen eller datorn över huvud taget...) och plugga lite. Just det, imorgon är det Alla Hjärtans Dag! Hoppas ni alla får en fin dag och helg, oavsett om ni firar eller inte!

/Hello! I'm not writing very much on my blog right now... I can see a pattern of posts where I show you the latest stuff I've gotten or bought... Sure, it's really fun sharing those stuff (I show it to you because of happiness and gratitude!) but I think that gets kind of boring after a while... So, I thought I'd start this 30 days list I took from Natalie's blog! As you may understand, she's also doing this list on her blog, so if you want to check that out you can click HERE! ♥ So, now I'm gonna prepare some of the posts (I've got lots of stuff to do in school so there's barely any time for my blog or my computer what so ever...) and study. Right, tomorrow's Valentine's Day! I hope you all have a great day and weekend, whether you celebrate or not!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback