List: Day 12 of 30!

Vad jag tycker om storbloggarna.

Well... Jag har väl egentligen inte så mycket att säga om storbloggarna. Läser inte så många av deras bloggar! De enda jag brukar kika in på lite då och då är Kenzas och Kissies... Angelica Blicks blogg läser jag i princip varje dag. Det är en av mina absoluta favoritbloggar, hon är vacker och har en helt underbar stil! Dessutom verkar hon vara hur snäll och underbar som helst, kan nästan garantera att hon och jag hade blivit jättebra vänner om vi träffats och började umgås, hahaha!

Anyway, tänkte ge er lite av mina tankar om Kissie och Kenza. Tittar som sagt aldrig in i andras bloggar så jag har inte riktigt några åsikter om dom. (skriver inte om Angelica i detta inlägget; hon tog jag med i ett annat inlägg från samma lista)

Kissie: Förut läste jag hennes blogg för att hon var lite... Tja, provocerande. Jag var i den åldern där man hellre sitter och läser dumma grejer. Däremot tycker jag nu att hon förbättrat sig väldigt mycket, hennes blogg är myyycket roligare att läsa nu! Hon lägger också upp en hel del superfina bilder! Så jag gillar Kissies blogg, även om jag inte läser den varje dag!

Kenza: Har alltid gillat Kenzas blogg! Anledningen till varför jag började läsa hennes blogg var för att hon, liksom jag, var ett stort Tokio Hotel-fan. Jag tyckte det var sååå coolt att hon till och med åkt iväg till andra länder bara för att se dom, att hon träffat dom och intervjuat dom osv! Sedan började hon växa ifrån dom lite, precis som jag, även om vi båda (tror jag?) fortfarande gillar dom. Hon är väldigt vacker och jag tycker att hon har olika sorters inlägg; allt från lite mer personliga (dock inte för personliga) till inlägg om shopping och mode osv!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback