List: Day 15 of 30!

Tre filmer jag rekommenderar.

Egentligen skulle jag visa mitt rum idag, om jag skulle följa listan. Meeen jag lade upp bilder på mitt rum för inte så väldigt längesedan, så jag tänkte att det var tråkigt. Så jag hoppar över den dagen och tar nästa istället. Så får jag helt enkelt komma på en egen punkt på listan!

Shutter Island.
Detta är en av mina favoritfilmer och den blir bara bättre och bättre för varje gång man ser den! Leonardo DiCaprio har huvudrollen, och filmen är regisserad av Martin Scorsese. De båda har gjort filmer ihop förr, och de jag sett är otroligt bra. Jag gillar storyn i denna, den har ett starkt budskap!

The Hobbit-filmerna.
Det som händer i Hobbit utspelar sig före Sagan Om Ringen-filmerna. Jag älskar Sagan Om Ringen, men jag älskar The Hobbit liiite mer! De är inte lika mörka som Sagan Om Ringen. Jag har även läst boken och tokälskar den!

Mean Girls.
Jag har inte träffat många i mitt liv som inte har sett denna filmen... Lindsay Lohan har huvudrollen, hon är en av mina favoritskådisar. Såg upp till henne redan som liten. Mean Girls är en klassisk tjejfilm; alla borde ha sett den! 

 
/Shutter Island. This is one of my favorite movies and it only gets better and better each time you see it! Leonardo DiCaprio is in it, and the movie is directed by Martin Scorsese. They've done a few movies together before, and the ones I've seen are sooo good. I like the story in this one, it was a strong message! The Hobbit. The story of The Hobbit is before The Lord Of The Rings in time. I love The Lord Of The Rings, but I love The Hobbit a bit more! They're not as dark as The Lord Of The Rings. I've also read the book and I completely love it! Mean Girls. I haven't met many people in my life who hasn't seen this one... Lindsay Lohan is in it, she's one of my favorite actress. I looked up to her already as a kid. Mean Girls is a classic girl movie; everyone should've seen it!
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback