List: Day 7 of 30!

Mina rädslor.

Den första dagen av denna listen skrev jag ju om några rädslor/fobier jag har. Istället för att dra upp den tänker jag berätta om en annan sak jag är rädd för. 
Jag är rädd för att någon som står mig väldigt nära ska dö. Alltså... Det är en sådan sak som kan hålla mig vaken om nätterna, som kan få mig att börja gråta när jag tänker på det och få lite panik. Jag kan inte föreställa mig hur jag skulle kunna klara mig utan min mamma, pappa, mina bästa vänner osv... Det känns helt overkligt att de skulle kunna försvinna före mig, men jag vet ju ändå att det är en möjlighet.

Jag vill inte göra ett så långt inlägg om det här, jag vill inte dra ner stämningen. Så, jag avslutar detta inlägget nu och hoppas att ni alla får en riktigt bra helg!

/My fears. On the first day of this list I wrote about some fears/phobias I have. Instead of writing about them again I'll tell you another fear I have. I'm scared that someone who's really close to me will die. I mean... It's one of those things that'll keep me awake during the nights, it can make me cry and I panic. I can't imagine how I'd make it without my mom, dad, my best friends etc... It's so unreal that they can disappear before me, but I know it's a possibility. I don't want to make a long entry about this. So, I'll finish it off here and I hope you all get a very nice weekend!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback