I'm going to London, baby!

Igår avslöjade mamma för mig vad jag skulle få av henne i studentpresent. Jag blev heeelt chockad när hon la fram alla kartor över London, helt sjukt ju! Har velat besöka London nu under en tid, och det känns som att precis alla varit där, hehe. Jag hade mina aningar att det skulle bli en resa i present, men jag vågade aldrig tro att det skulle stämma! 

Så, från och med igår kväll har vi suttit och sökt på mysiga hotell och skrivit ner olika grejer vi vill göra. Vi ska vara där över fyra nätter, och vi har en del vi vill göra. Bland annat få en guidad tur på London Dungeons, besöka Baker Street (Sherlock Holmes), shoppa på Oxford Street, se Buckingham Palace osv. Listan är längre, men det känns dumt att ta upp allt nu när inte allt är bestämt.

Har ni några tips och rekommendationer på vad man måste göra eller se i London så får ni mer än gärna dela med er! Kan vara allt från butiker man borde besöka, någon byggnad man måste se, restaurang man borde besöka osv!

/Yesterday my mom told me what she'll get for me as a graduation gift. I was compleeetely chocked when she put some maps of London on the table, it's insane! I've been wanting to visit London now for some time and it feels like everybody's been there, hehe. I had my suspicions that we'd go somewhere, but I never dared to believe it was true! So, since yesterday evening we've been looking at some cozy hotels and we've been writing down some stuff we want to do. We're gonna be there for four nights, and we got some thing we want to do. Etc go on a guided tour on London Dungeons, visit Baker Street (Sherlock Holmes), shop on Oxford Street, see Buckhingham Palace and so on. The list goes on, and we haven't decided it all yet. If you have any tips and recommendations about things you have to see or do in London, please leave them in the comment section! Can be everything from shops, buildings you should see or some restaurant you should eat at and so on! 

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback