Bruise!

Jag lovade faktiskt en bild på mitt blåmärke! Hahaha... Är jag konstig? Jag vet inte, jag har en grej för blåmärken, tycker det är så häftigt! Jag får själv väldigt sällan blåmärken, har jag tur kan jag vakna upp dagen efter en konsert med ett mini-blimärke på knäet. Men de gör sällan ont och stannar bara någon enstaka dag. 

Detta blåmärket däremot är nog det största jag haft! Iallafall vad jag kan komma ihåg... Det var en liten bula i början också, men den har nästan lagt sig helt nu... Ont som satan gjorde det i början, nu måste man trycka ganska hårt för att det ska göra ont, haha. Jag är inte riktigt säker på hur jag har fått det heller! Jag har haft det i snart två veckor... Tror jag fick det när jag var ute och firade min födelsedag, jag dansade runt en ''strippstång'' på ena stället vi var vid... Jag kan dock inte minnas att jag slog mig!


Inte världens bästa bild, men det är ju inte så himla lätt att fota ett blåmärke! 
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback