Cozy weekend.

I helgen har jag hittat på en massa skoj! I fredags och lördags var det Landskronafesten i stan, och i fredags var jag där med Natalie och såg en massa bra band och åt en maaaaassa god mat! Festivalmat är ju bland det bästa som finns, skulle kunna äta det året om! Vi såg Gone Fishing, Darkane, Keef & The Richards och Alcazar! Det var helt fantastiskt att se Alcazar, dom stod jag ju och dansade till när jag var liten! Så jag fick en massa nostalgi-känslor när de uppträdde med sina äldre låtar. Mycket lyckat!

Igår åkte vi ner till stan igen för att äta god mat (mmmm festivalmat!), och sedan åkte jag och Natalie till Helsingborg och träffade en av mina bästa vänner! Vi satt vid Docken och drack goda drinkar! Så himla mysigt, uteserveringar är himla trevliga! Bjuder på två bilder från det, sedan ska ni även få se en musikvideo jag och Natalie har gjort, och så lite bilder från Landskronafesten & Alcazar!

Ha det gott!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback