Hot day in the sun

Idag gick jag upp tidigt! Haha, jag är stolt över mig själv. Var duktigt trött när jag gick upp. Jag åkte ut till stallet där jag träffade Evelina och hennes häst Effect. Jag fotade dom när dom tränade! Blev många bra bilder faktiskt, ska sitta och redigera dom senare! Riktigt nöjd.

Jag fick skjuts till Häljaprs affär. Därifrån gick jag hela vägen hem till mig i Asmundtorp! Det var köttigt, haha! Särskilt med denna värmen, solen stekte på axlarna. Inget vatten hade jag. Trött och varm var jag. Hade endast en äcklig macka i väskan. Meeen jag ska inte klaga, är ganska stolt över att jag lyckades ta mig hem levande, haha! 

Jag satte mig i skuggan en stund när jag kom fram till Tofta. Där satt jag en stund och bara andades, knäppte av lite bilder också. Här får ni dom för jag tyckte dom blev lite mysiga!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback