Some changes!

Titta vad fräsch min blogg ser ut nu, haha! Jag har länge känt att jag behövt göra något med designen, men jag visste inte riktigt vad... Ett tag var jag inne på att ändra allt, men det blir så jobbigt med tanke på alla gamla inlägg osv... Dessutom gillar jag när det mesta är vitt och stilrent, jag vill hålla det enkelt. Först hittade jag en gratisdesign jag ville testa, men det såg inte alls bra ut. Så jag gjorde en ny header och ojojoj vilken skillnad det blev! 

Har även ändrat texten i menyn. Anpassat den mer efter hur mitt liv ser ut nu, översatte också på svenska. Ett tag översatte jag ju allt jag skrev till engelska av olika anledningar, men jag har tröttnat på det nu. Lättast att bara skriva på ett språk! En ny bild över den texten kommer att dyka upp också, så småningom! 

Jag blev så nöjd med headern att jag behåller den ett tag. Kanske byter ut den senare i år, men det får vi ta då! Jag blev som sagt väldigt nöjd med den nu! :D

Min vän Natalie har inspirerat mig till att ändra bloggdesignen! Kika in på hennes blogg här! ♥
 

Comments
Natalie

Awh, du är fin vännen! <3

2014-07-18 @ 12:02:11
URL: http://nattstad.se/nattasplace
Evelina

Skitsnygg blev den!

Svar: Weiiii, tack! :D
josefinborgman.blogg.se

2014-07-19 @ 06:03:11
URL: http://evelinacsofia.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback