What I really want

Vill börja med att inflika att jag har haft en mysig födelsedag! Jag är nöjd!

Alltså, jag tycker ju om bloggar. Och jag önskar att min blogg var mer intressant osv. Men jag har faktiskt 0 inspiration att fortsätta med bloggen..

Don't worry, jag tänker aldrig slänga iväg denna bloggen! Vill hålla den vid ''liv'' så länge som möjligt. Har ju haft denna i några år nu och jag vill kunna gå in här när jag vill och läsa gamla grejer. Så, jag ska försöka hålla den kvar på något sätt. Kanske dags att ändra lite i designen? Det kanske ger lite inspiration? Det jag egentligen behöver inspiration till är inläggen. Kanske inte behöver skriva tre inlägg varje dag och sådär, men lite oftare än vad jag gör nu. Och lite roligare inlägg, såklart!

Jag vill helt klart börja med Youtube också. Men först vill jag skaffa en bättre kamera. Eller, en kamera som är enklare att filma med. Ska jag filma med min systemkamera, som jag helst vill för att få bra kvalité, blir det krångligt att ställa in skärpan eftersom jag inte kan vrida skärmen. Kompaktkameran har ju automatiskt fokus, men det blir inte alls samma kvalité på varken bild eller ljud. Så... Vi får se! Har inte riktigt råd med en ny kamera som det ser ut nu heller. Men kanske någon gång i framtiden, kanske kan börja spara inom en snar framtid!

Här bjuder jag på en bild sålänge!
 

Comments
Evelina

Jag tycker definitivt att du ska fortsätta blogga! ^^

2014-07-13 @ 12:05:57
URL: http://evelinacsofia.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback