List: Day 17 of 30!

En person jag skulle vilja byta liv med för en dag.

Svår fråga... Men för tillfället tror jag faktiskt att jag väljer Beyoncé! Jag har börjat lyssna på hennes musik som en idiot de senaste veckorna nu. Hon är helt underbar! Som kvinna känner jag mig fantastisk när jag hör hennes musik och lyssnar till hennes budskap. Run The World (Girls) är en av mina favoritlåtar med henne, och det var den låten som fick mig att börja lyssna på henne ordentligt. Hennes senaste album är heeeelt fantastiskt! Älskar det verkligen! Funderar på att köpa hem albumet i fysiskt format, men det får bli efter London!

Det hade inte spelat så stor roll vilken typ av dag jag hade fått vara henne. Jag hade nog önskat en dag där hon hade någon konsert, förstås. Det hade varit grymt, haha! Men som sagt, vilken dag som helst hade varit fantastiskt. Tänk att bara gå runt och bara ''tja, jag är Beyoncé!''. Hon är extremt vacker och har en röst som ingen annan. Och daaaaymn, those moves!

/Someone I'd like to change life with for a day. Hard question... But at the moment I think I'd choose Beyoncé! I've started to listen to her a lot during the last few weeks. She's amazing! As a women I always feel so amazing when I hear her music and listen to her messages. Run The World (Girls) is one of my favorite songs from her, and that was the song that made me start listening to her for real. Her latest album is sooo amazing! I really love it! I'm thinking about buying the CD, but that'll have to wait until after London! If I got to be her for a day, I would prefer to be her on a day when she'd have a concert, of course. That would've been cool, haha! But it doesn't really matter, any day would've been amazing. Just imagine walking around and be like ''yo, I'm Beyoncé!''. She's extremely beautiful and she has a voice like no one else. And daaaaym, those moves!
 
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback