List: Day 19 of 30!

Min bästa vän.

Jag har några få vänner som är mina allra bästa vänner. Jag väljer dock att skriva lite om Natalie. Jag har känt henne längst, sedan vet jag inte om de allra vill synas på min blogg, hehe.

Natalie fick jag kontakt med för väldigt många år sedan... Tidigast 2007. Så runt 2007/2008. Vi hade en gemensam vän som introducerade oss för varandra, just för att vi råkade ha ett gemensamt favoritband; Tokio Hotel. Tokio Hotel var hela min värld i den perioden av mitt liv och jag kände ingen annan som lyssnade på dom lika mycket som jag. 
Vi hade endast kontakt via internet från början. Vi höll det där ganska länge innan vi vågade träffas för första gången, trots att vi inte bodde så långt ifrån varandra. Vi båda bor ju i Landskrona. Sedan började vi träffas, sedan träffades vi oftare och så höll vi på sådär. Sedan gled vi lite isär, av olika anledningar. Det var inget allvarligt, vi bråkade inte eller så. Vi bara... Jag vet inte, tappade kontakten lite. Men nu, för något år sedan, fick vi igång kontakten riktigt mycket igen och det känns helt underbart! Natalie är en av de allra första jag går till när jag måste prata eller berätta något. Hon är en av de få personer jag verkligen kan lita på till 110%! Skulle aldrig vilja se henne försvinna ur mitt liv, henne värderar jag väldigt högt och jag tar henne aldrig för givet. Skulle aldrig byta ut henne mot något i hela världen!

HÄR kan du hitta hennes blogg! (som jag nämnt tidigare, hon håller också på med denna listan! Det var faktiskt hon som gjorde den!)
 
/My best friend. I have a few friends who are really close to me. But I chose to write about Natalie since I've known her the longest. Besides, I don't know if the other ones wants to be seen on my blog, hehe. Me and Natalie got to know each other years ago... Earliest 2007, so somewhere between 2007/2008. We had a friend in common who introduced us to each other since we had the same favorite band; Tokio Hotel. Tokio Hotel was my entire world at that point of my life and I didn't know anyone who listened to them as much as I did. In the beginning we only talked through internet. We did that for a very long time until we found the courage to meet in real life, even though we didn't live far from each other. We both live in Landskrona. Then we started seeing each other, then we started hanging out more often. Then we kinda lost contact, not completely... But we didn't talk as much, for different reasons. It was nothing serious, we weren't fighting or anything. We just... I don't know, lost contact. But now, a few years ago, we found our way back and that feels amazing! Natalie is one of the first people I got o when I have to talk to someone. She's one of the few persons I really trust, 110%! I would never want her to disappear from my life, I value her very high and I never take her for granted. I would never change her for anything in the world! HERE you can find her blog (as I said before, she's also doing this list! Actually, she came up with it!)

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback