List: Day 29 of 30!

Vart jag ser mig själv om 10 år.

Usch, en sådan läskig fråga... Jag är inte riktigt helt säker på vart jag ser mig själv om 10 år. Om jag bara får drömma så har jag ett yrke/karriär som jag älskar och trivs med. Jag är inte riktigt helt säker på vad jag vågar satsa på ännu, men det kommer väl... Sedan vill jag bo i ett hus eller en lägenhet med egen familj, såklart. Vara förlovad eller gift med the love of my life. Ha barn? Ja, definitivt redan ha barn! Aaaah, haha, det låter så nära egentligen! Liksom jag går ut gymnasiet till sommaren... Bara det skrämmer mig ganska rejält!

/Where I see myself in 10 years. Ugh, it's such a scary question... I'm not really sure where I see myself in 10 years. If I can dream I'll have a career that I love. I'm not really sure yet about what I'm willing to really go for, but I guess it's coming sooner or later... I want to live in a house or an apartment with my own family, of course. Be engaged or married with the love of my life. Have kids? Yeah, definitaley already have kids! Aaaah, haha, sounds so close! I mean, I'm graduating this summer... Only the thought of that scared me so much!

 

Comments
Anonym

Har du youtube

Svar: Ja! Brukar inte ladda upp så ofta eftersom jag inte kommer på något att göra en video om. Har du några idéer får du gärna dela med dig av dom! https://www.youtube.com/user/BEFiiN
josefinborgman.blogg.se

2014-03-29 @ 10:10:04

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback