The calm before the storm.

Nu är det nära!

Så mycket kommer hända inom de två kommande månaderna. På måndag flyttar klassen in hos paviljongen för att börja repa musikalen på allvar. Veckan efter det kör vi föreställningarna, sedan två dagars vila ungefär, sedan blir det klassresa till Prag i några dagar. Efter Prag är det baler som gäller, både Helsingborgs stora bal och skolans bal. Sedan blir det en snabb tur till Stockholm för att se älskade Aerosmith, sedan hem och ta studenten. Det kommer bli galet. Sedan blir det väl att stanna upp i en vecka och tänka lite på livet och ha kul, sedan drar jag iväg till London med mamma i ungefär en vecka. 

Så kommer det se ut på ett ungefär! Låter lite galet, eller hur? Under tiden är det säkert smart att må så bra som man kan, mentalt. Så det försöker jag fokusera mest på. Och att bli klar med skolarbetet. Jag är så taggad egentligen, men har inte blivit det förrens typ idag!

Kommer ha med mig kamerorna till Prag och London. I London ska jag försöka filma så mycket jag kan också. Så, det kommer förhoppningsvis komma massvis med grejer här under början av sommaren, sedan får vi se vad som händer! Ni kommer få se mycket från Aerosmith också, såklart! ;)

Slänger in en somrig bild från Valborg! Jag hade jättemysigt, hoppas ni hade det bra också!

/It's close now! So much stuff will happen the next two months. On Monday our class will start rehearsing for real on our musical. The week after that we'll have all the shows, then two days of rest, and then we'll be going to Prague together. After Prague we have two proms. Then I'm going to Stockholm real quick to see my beloved Aerosmith, then home and graduate. It'll be crazy. I have one week to really think about what I want in life and have som fun, and then I'll be going to London with mom for about a week. That's what's up, pretty much! Sounds pretty crazy, right? I think it's smart to feel as good as possibly during that time, mentally. So that's where my focus should be. And to finish everything in school. I'm so excited, but I wasn't excited until today! I will bring my cameras to Prague and London. I'll try to film as much as I can in London as well. So, hopefully I'll have tons of stuff to show you in the beginning of summer, then we'll have to see what happens! You'll see lots from Aerosmith too, of course! ;) I'll just give you a summer-ish pic from Valborg! I hade a cozy time, hope you did too!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback