XSCAPE

Imorgon släpps äntligen Michael Jacksons nya album XSCAPE... Har hört en del låtar redan, men aaaah vad jag är taggad! Ska bli så härligt med nya låtar från världens bästa...

Förhandsbokade deluxe versionen, så den ligger i min brevlåda imorgon! Så, nu vet ni hur jag kommer spendera min fredagskväll..

/Michael Jackson's new album XSCAPE is being released tomorrow... I've heard some of the songs already, but aaaah I'm so excited! It's gonna be amazing to hear some new songs from the best... I pre-ordered the deluxe version, so it'll be in my possession tomorrow! So, now you know how I'll spend my Friday evening...

 

Comments
Johan

Hej! Om du har lust kan du kolla in min musikblogg. Skriver om: 60- och 70-tals soul, ska, rocksteady, tidig reggae och blues.

2014-05-13 @ 18:29:02
URL: http://nattstad.se/soulful
Emma

Jag tycker det är läskigt när dom släpper nya låter från någon som har dött:o

2014-05-14 @ 15:13:38
URL: http://forskalle.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback