Chill night

Ååh vad jag är trött. Har en taskig dygnsrytm som jag kämpat ganska hårt med att få i ordning igen hela veckan. Misslyckades totalt. Trodde det skulle gå bra i onsdags meeeeen jag vaknade sent på natten och kunde inte somna om. Så jävla typsikt.

Somnade inte förrens vid 5 inatt och då är det i princip omöjligt för mig att gå upp innan 13. Sover helst bort hela dagarna då, haha... Men inte idag! Hjälpte mamma att handla hem lite mat osv, sedan fikade vi hos mormor & morfar. Nu när vi är hemma har jag hunnit duscha, äta middag och nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och vara för mig själv. Jag behöver mycket tid för mig själv, få koppla av. Mamma köpte den nya SOLO-tidningen till mig så den har jag faktiskt redan läst igenom. Blir så himla sugen på att börja träna så smått här hemma med enklare övningar, så det ska jag nog börja med! Använde även min favorit body lotion. Köpte den förra året, vet inte om den säljs längre då det var en limited edition. Älskar den iallafall, särskilt nu till vintern och julen! Mamma har en matchande shower gel, så den snodde jag faktiskt lite av också! Så nu luktar jag så gott och fräscht hihi. Vanilla Collector Shimmering Body Lotion heter den, syns på bilden här nedan!


Nu ska jag fortsätta i mina mysiga tofflor som jag köpte på Ullared förra veckan. Får väl kolla på någon serie eller så. Ha det bäst!
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback