Fantastiskt rolig helg!

I helgen hade jag det riktigt roligt! Åkte till Ellinor i Helsingborg och vi gick ut och festade både i fredags och i lördags! Haha, är helt pank nu... Oh well, it was worth it! På fredagen hängde några av hennes vänner med, de var sååå trevliga! Träffade även gamla klasskamrater från gymnasiet så vi hängde med dom, himla trevligt! Dansade loss lite sådär.
På lördagen kom Evlina och hängde med oss ut. Blev inte lika mycket drickande då jag var ganska trött och sliten, och jag ville inte riskera att dricka för mycket eftersom jag inte hade ätit så mycket under dagen. Vi sov ju fram till klockan 15... Så, det blev lite lugnare med drickandet meeeeen det blev myyyycket mer dans på lördagen! Vi var på Picnic och där var någon ladies night-kväll så där var en massa fina killar att titta på, hahaha...

Bytte skor med Ellinor på lördagen då hon hade klackskor och fick ont i fötterna. Jag hade mina platta slip-ons så jag var snäll nog att byta med henne. Vi stod ute då, och när vi hade bytt skor gick vi ner till Picnic igen och jag lyckades, på något konstigt sätt, fastna med skon i trappan och trillade ner på smalbenen och kasade neråt... Hahaha, det gjorde sååå ont, gör fortfarande ganska ont, men det var värt det! Hellre det än baksmällor, vilket jag aldrig brukar få ändå! 

Försökte fånga alla blåmärken (jag har så många och de är så stora!) men det är svårt att fånga på bild. Man ser iallafall på ett ungefär. De blågröna fläckarna överallt över smalbenen är blåmärken de också. Längst ner på båda benen, vid de röda märkena, sitter skrapsåren jag fick. Hade feta bulor där förut men de har lagt sig lite nu. Blåmärken är påväg dit också! 
Bilden under är från fredagen. Körde på samma sminkning på lördagen!
 
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback