Fina vänner

Igår träffade jag några fina vänner och gick ut och festade för att fira Ellinors 18-årsdag! En dag som vi längtat efter sååå länge, i typ tre år nu! Haha, kvällen blev jättebra och vi hade det verkligen jättekul! Detta skulle jag kunna göra om varje kväll, så roligt hade vi det! 

Ungefär såhär såg jag ut. Fick redigera bilden ganska mycket, blev så konstigt ljus på originalbilden. Man ser inte sminket så tydligt heller, men det var inget jätteavancerat. Har fått fnatt på det nu, tycker om att leka runt lite med sminket! Och lösögonfransar, daaaaamn! Brukade aldrig använda lösögonfransar förr men det är ju så fint! Tog så många selfies igår, kommer säkert slänga ut fler här sen!
 

Comments
Julia

Shit vad fin du är! Allt bra annars? :)

Svar: Åh, tack detsamma!Jag andas, själv? (:
josefinborgman.blogg.se

2014-11-16 @ 16:51:49
URL: http://mividadejulia.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback