Pinterest

Hallå!

Idag tänkte jag tipsa om en fantasisk sida. Det finns så många möjligheter med denna sidan, men jag skulle vilja påstå att det främst är en inspirationssida! Givetvis kan man lägga upp andra grejer också, så man kan inspirera andra. Jag pratar givetvis om Pinterest!

Jag tokälskar Pinterest, jag kan sitta och bläddra i flera timmar. Så fort jag behöver inspiration till något kollar jag på Pinterest, främst när det gäller mode och skönhet. Jag låter även vackra bilder på djur och natur fylla mitt flöde och det ger mig alltid motivation att vilja göra saker. Att vilja leva lite. Därför vill jag rekommendera denna sidan till er alla!


Just nu söker jag ännu mer inspiration. Vill ha ännu fler att följa, vem som helst som slänger upp lite fitnessinspiration, mode, smink & övrig skönhet. Även inredning och små, söta och enkla DIY-idéer! Tipsa gärna, om ni tipsar om användare eller bara vissa boards spelar ingen roll! 


Här kan ni hitta min Pinterest!
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback