Makeup.

Jag tycker ju att det är ganska roligt med smink. Jag är kanske inte superduktig, men jag gillar att leka runt lite och då övar man ju. Man blir bättre och bättre. Jag brukar inte variera mitt smink så ofta, brukar oftast köra på neutrala färger och fokusera på globlinjen när det gäller skugga, sedan får eyelinern och fransarna vara det jag lägger mest tid på. 

Inatt kunde jag, för första gången på flera år, inte somna. Jag låg i kanske en timme eller så, och försökte somna. Jag är fortfarande förvånad över det, jag brukar alltid kunna somna! Anyway, kände att jag lika gärna kunde sminka mig lite då, för skojs skull. Så det gjorde jag.

Det är riktigt svårt att få fram bra bilder på smink tycker jag, men närbilderna representerar färgerna väldigt bra! Hade en skimrig, rosa skugga på ögonlocken, en brunlila skugga i globlinjen och ytterkanten samt svart skugga i ytterkanten. 

Nu ska jag nog äta lite sedan ska jag försöka somna, är riktigt trött nu!

 

Comments
Evelina

Jättefint! Önskar att jag kunde sminka mig så bra, haha, men jag lägger heller inte ner tid på att lära mig.

2015-01-23 @ 20:52:54
URL: http://nouw.com/equestriandream

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback