I'm back

Hittade en otroligt fin blogg och tillhörande Instagram idag. Bloggen var fylld med fina, inspirerande bilder på allt och inget. En sådan blogg jag snackat om förut att jag själv vill ha. Jag blev så pass inspirerad att jag bestämde mig för att själv börja plocka upp mina kameror oftare. Och denna gången menar jag det verkligen.

För att bevisa för mig själv att jag menade det så har jag knäppt lite bilder idag. Fick två på mig själv, sedan fotade jag även mina nya skor jag spontant fick igår.

Min ena kameran har jag med mig överallt i min väska, så jag förstår egentligen inte riktigt varför jag inte använder den mer. Det finns ju alltid något fint att fota! Min systemkamera är lite för tung för att alltid bära med sig, men ibland när man känner för det kan man ju bära med sig den också. Kameran i iPhonen är ju inte så himla dålig heller.

Så, låt detta inlägget vara en start på en förändring i bloggen. Ska fixa lite med designen också, lite smågrejer!
Hoppas ni har en bra sommar. På fredag fyller jag 20!

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback