Tips: Tävla om en sminkspegel!

Jag måste bara tipsa er om en tävling som hålls på Moa Murderess blogg! En sminkspegel ligger i vinstpotten, och det enda du behöver göra är att gilla en Facebook-sida, berätta om tävlingen på din blogg, Twitter, Facebook eller Instagram samt motivera bland kommentarerna i inlägget varför du borde få vinna! 


Jag brukar inte vara med i tävlingar, endast när det gäller något jag verkligen vill ha eller behöver. En sminkspegel är något jag behöver då jag har sämst ljus hemma på  mitt rum, så jag är med och tävlar!

Hennes blogg hittar du HÄR, länk till inlägget finns HÄR!
 

Comments
Evelina

Ååh, läser du också hennes blogg? :D Hon är grym!

Svar: She is! :D följer hennes Youtube-kanal ^^
josefinborgman.blogg.se

2015-06-21 @ 13:17:44
URL: http://nouw.com/evelinasjostrand

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback