Ullared.

Spenderade natten i Ullared med familjen! Det var verkligen huuuur mysigt som helst, vår stuga låg mitt ute i skogen. Kan inte förklara hur mysigt det var, hade kunnat bo där året runt.

Är verkligen supernöjd med allt jag fick med mig från Gekås. Jag blev så himla förvånad när jag hittade Seche Vite-lacket där! Verkade vara det sista som fanns kvar också, jag hittade det lite slumpmässigt bland nagellacken. Hittade varken priset eller vart de andra stod. Märkligt! Slängde ner det i korgen fort som fan innan någon hann se, hehe.

Bästa köpet är dock Hannibal-dvderna! Hannibal är min absoluta favoritserie och jag har precis sett alla avsnitten för andra gången. Hittade bara andra säsongen inne på Gekås vilket störde mig lite, meeeeen hittade första sägonen av en slump (vilken tur jag har haft idag!) inne på RetroHouse som ligger mittemot Gekås! Det är en film-/musik-/spelbutik.

Första bilden: Stugorna som låg bredvid vår. Alla stugor såg ungefär likadana ut.
Andra bilden: Utsikten från vår ytterdörr.
Tredje bilden: Allt jag köpte. 

-En liten kuvertväska 
-Plånbok 
-Hannibal (säsong 1 & 2) 
-Strumpor 
-Enormt doftljus (luxurious linen) 
-Parfym (Paul Smith Rose) 
-Två paletter (Wet N Wild) 
-Handkräm (Online) 
-Nagellack (Seche Vite) 
-Concealer (IsaDora) 
-Torrschampo (Proffs) 
-Body butter (vaniljdoft, mmmh!!!) 
-Spraydeo 
-Sportbh 
-Underkläder 
-Träningsbyxor 
-Tshirt 
-Anteckningsbok 

 

Comments
Therese

Fin blogg! :)
kommer du ihåg vd parfymen kostade? :)

Svar: Tack! (:
Oj, minns inte exakt... Men tror den ligger någonstans mellan 39-89kr. Kan ha fel, men jag är nästan säker på att det var något däremellan!
josefinborgman.blogg.se

2015-06-20 @ 13:30:28
URL: http://tezs.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback