Canon EOS 500D

Linda om Dag 01 – Favoritplagget ur min garderob:
Hej :) Undrar var du har hittat dem skorna med stjärnorna på? Usa skorna eller vad man säger^^ Jättecoola, vill med ha sånna :)
Svar: Hej, Linda! Eftersom du inte lämnade något ställe jag kunde svara på, svarar jag genom bloggen! Conversen som är klädda i den amerikanska flaggan hittade jag inne på Scorett för ca. 700 kronor. Du kan även hitta dessa på Nelly.com för ungefär samma pris! Hoppas du trivs med dom, om du skaffar dom! Dom är ursnygga!

Jag skrev ju om pengar igår, eller hur? Jag vet vad jag ska göra för mina pengar! Snackade med mamma om att göra en liten deal angående en Canon EOS 500D. Jag ska spara undan lite pengar, sedan ska mamma hjälpa till så jag kan köpa en sådan! 15 megapixlar tror jag den har, man kan filma i full HD och lite annat smått och gott! Ska köpa en fjärrutlösare så jag kan ta grymma självporträtt då! Men den största anledningen till varför jag ska köpa en sådan är för att jag vill ha något att filma med. Har blivit mycket inspirerad av Linafoto's videos.


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback