Svar till Lemmy.

Lemmy om Tips för bloggare!:
Om jag får gissa beror det stora antalet besökare just nu på de väldigt fina bilderna du tagit på Jay Smith. Hans fans hittar allt om honom på nätet och du är inte den första bloggaren som blir förvånad över plötslig tillströmning. ;)

Svar: Hej, Lemmy! Kul att du tycker om bilderna! Och sedan tror jag inte att det är bara pga de bilderna, för då hade jag fått flera besökare för redan 3 veckor sedan. Då jag såg Von Benzo första gången! (:

Iallafall, kalaset idag var kul! Fick till och med lite kläder av Evelina, det är jag otroligt tacksam för! Aldrig fel att få lite nya kläder! Just nu sitter jag och suckar för att jag bara lyckades spara två bilder i photoshop. Får avinstallera det och låna Sandras skiva istället.. Tror dock det är elements 8, men funkar säkert lika bra (eller bättre?..)

Dessa bilderna hann jag redigera!

Ändrat kurvor, och lagt på gul och rosa färg.

Ändrat kurvor och kontrast.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback